Nylig har Expert gått ut og skrytt av at de har senket prisene med å bl.a. sparket masse ansatte.
Her er en fin forsvarstale for reklamen som hyller sammenhengen 'sparken = lavere priser':
http://www.dagbladet.no/2013/06/11/nyheter/expert/inneriks/markedforing/examine/27653519/
Med dette vil jeg (og åpenbart adm. dir. Nilsen) at vi skal si følgende neste gang vi handler hos Expert:
'Hvor mye billigere får jeg dette produktet hvis ledelsen hos dere får sparken? Du kan starte kalkylen med adm. dir. Nilsen og ta det derfra. Snakker vi 30-40%?'
La oss gratulere ledelsen i Expert med å ikke se åpenbare logiske brister i egne kampanjer og selvskryt. Her følger enda litt mer logikk:
Hvis ledelsen i Expert ikke vil gi seg selv sparken for å senke prisene, handler de ikke etter egne prinsipper om god forretningssans, og bør straffes av oss forbrukere med å ikke handle der.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar